مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 10:402023-08-23اجتماعي

معلمان 8 سال از مزایای رتبه بندی محروم شدند


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: معلمان در هشت سال دولت گذشته در مسیر بهره مندی از حق و حقوق و مزایای رتبه بندی محروم و معاف شدند.

- کلام الله صفری در گفت وگو با 26 ماه مدارس و فرآیند تعلیم و تربیت در کشور تعطیل شد و بسیاری از مبانی تربیتی از دست خانواده ها و نظام آموزش و پرورش خارج شد که آثار زیانبار آن را امروز در قالب به هم ریختگی فضای مجازی و آلودگی های آن شاهد هستیم.

صفری به تصویب سند تحول بنیادین در سال 90 اشاره کرد و افزود: از همان سال های نخست این سند مورد بی مهری قرار گرفت و معلمان در هشت سال دولت گذشته از حق و حقوق خود در باب رتبه بندی محروم شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تنها هدف رتبه بندی افزایش حقوق نبوده بلکه معلمان در سایه رتبه بندی کیفیت آموزشی و مهارتی خود را ارتقا داده و با دست یافتن به شایستگی های حرفه ای معلمی سعی می کنند وظیفه خطیر خود را انجام دهند.

صفری اضافه کرد: در دولت سیزدهم شاهد اجرایی شدن طرح رتبه بندی هستیم که با شجاعت تمام وزرای دولت سیزدهم کار را آغاز کردند و با یک تلاش شبانه روزی مشکلات و نارسایی های احتمالی نیز برطرف می شود.

وی رسیدگی به اعتراضات و اعلام نتایج نهایی رتبه بندی معلمان را تا چند روز آینده یادآور شد و بیان کرد: معلمان به رتبه ای که مستحق آن هستند، خواهند رسید و هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان 8 سال از مزایای رتبه بندی محروم شدند

معلمان 8 سال از مزایای رتبه بندی محروم شدند