مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 11:362023-09-10سياسي

نقش کردستان در دفاع مقدس تبیین شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در جلسه برنامه ریزی هفته دفاع مقدس در کردستان با بیان اینکه باید روایت دفاع مقدس را از زبان زنان و مردانی که در آن دوران در نقاط صفر مرزی بودند شنید، اظهار کرد: ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس در برابر دشمنان تا دندان مسلح باید بازگو شود.

وی تصریح کرد: پیروز میدان دفاع مقدس در کنار شهدا و رزمندگان، خانواده شهدا و رزمندگانی بودند که در آن دوران در کنار رنج دوری و بیم جان فرزند و همسر با هجمه جدی از سوی ضدانقلاب مواجه بودند.

امام جمعه سنندج نقش علما و روحانیون را در دفاع از انقلاب و ارزش های آن بی بدیل خواند و گفت: جامعه روحانیون یک حرکت عظیم در مقابل با دشمنان اسلام و انقلاب آغاز و همواره با دعوت از جامعه به سمت وحدت و برادری نقش مهمی در شکست دشمنان در جنگ تحمیلی ایفا کردند.

ماموستا رستمی اذعان کرد: روحانیون همواره ثابت کرده اند که در کنار مردم بوده و در این راستا شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده که نمونه آن 54 شهید روحانی اهل سنت کردستان است که درصد بالای آنها بعد از تحمل بدترین شکنجه ها به دست دشمن بعثی و یا ضد انقلاب به شهادت رسیدند.

ایمان عامل اصلی پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس بود وی از شهدا به عنوان صاحبان واقعی انقلاب نام برد و گفت: اراده فولادین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش کردستان در دفاع مقدس تبیین شود

نقش کردستان در دفاع مقدس تبیین شود