مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 15:352023-09-03اجتماعي

استقبال گرم کوچولوهای یک عشیره عراقی از زوار ایرانی +فیلم و عکس


خواهر و برادری که شیطنت های کودکانه شان را سر بادکنک ها خالی می کنند، اما در میان بازی حواسشان هست اگر زائری به موکبشان آمده با همان دستان کوچکشان برای او آب ببرند.

- گروه زندگی: پیاده روی اربعین تنها منحصر به جاده نجف تا کربلا نیست، بلکه مسیرهای منتهی به این جاده عشق هم شاهد ثبت لحظات نابی است که حکایت از دلدادگی عاشقان ثارالله دارد و ما ایرانی ها در این چند روز منتهی به اربعین حسینی بارها و بارها اوج مهربانی، کرامت و پذیرایی عراقی ها را از نزدیک نظاره گر بودیم.

موکبی در مسیر بازگشت به مرز خسروی البته هر چقدر از مسیر مشایه دورتر می شویم این زیبایی ها را بیش تر می بینیم و حس می کنیم مخصوصاً در مسیر برگشت به مرزهای مهران و خسروی و آن هم در استان دیالی؛ استانی که هم مرز با استان کرمانشاه و ایلام ایران است.

مردمی خونگرم که آوازه مهمان نوازی آن ها به سال های بسیار دور بر می گردد.

  همیاری اعضای عشیره برای خدمت رسانی به زائر امام حسین (ع) یکی از موکب هایی که مردم استان دیالی این روزها برپا کرده اند موکب پهلو شکسته است که به یاد حضرت فاطمه زهرا (س) برپا شده و در کنار آن مضیف امام حسن (ع) خودنمایی می کند.

مردان جوان عشیره در حالی وسط اتوبان ایستاده اند و پرچم سبزرنگی را در دستانشان می چرخانند، جلوی ماشین های عبوری را می گیرند و تا ماشین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال گرم کوچولوهای یک عشیره عراقی از زوار ایرانی +فیلم و عکس

استقبال گرم کوچولوهای یک عشیره عراقی از زوار ایرانی +فیلم و عکس