مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 17:202023-09-14سياسي

رویکرد اسلام ناب محمدی مبتنی بر برابری و عدالت طلبی است


استاد حوزه و دانشگاه کرمانشاه گفت: آمریکا سرمست از ثروتش دچار خوی فرعونی شد و نگاه ارباب و رعیتی به کشورهای جهان دارد در حالی که رویکرد اسلام ناب محمدی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، مسؤولان و عموم عزاداران در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام خانلری استاد حوزه و دانشگاه کرمانشاه در این مراسم، اظهار کرد: رسالت پیامبر اکرم (ص) هدایت جامعه از سمت تاریکی به نور بود.

وی خاطرنشان کرد: در دورانی که جامعه در جهل و نادانی بود، پیامبر (ص) از طریق وحی و سجایای الهی توانست نور معرفت، حق طلبی، برادری، مودت و همدلی را در جامعه بگستراند و آن را به سوی سعادت دنیا و آخرت رهنمود کند.

استاد حوزه و دانشگاه کرمانشاه خطاب به عزاداران حاضر، گفت: ای انسان اگر پیامبر(ص) نمی آمد، شما از نظر فکری و حقیقتی گمراه بودید و در تاریکی به سر می بردید و خود، دیگران و جهان را نمی شناختید.

وی با اشاره به خوی استکباری آمریکا و ایادیش، اظهار کرد: آمریکا سرمست از ثروتش دچار خوی فرعونی شد و نگاه ارباب و رعیتی به کشورهای جهان دارد در حالی که رویکرد اسلام ناب محمدی، رویکری مبتنی بر برابری و عدالت طلبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد اسلام ناب محمدی مبتنی بر برابری و عدالت طلبی است

رویکرد اسلام ناب محمدی مبتنی بر برابری و عدالت طلبی است