مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 09:302023-08-30اقتصادي

بهره مندی مددجویان از 60 میلیارد تومان آب و برق و گاز «رایگان»


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: بیش از یک میلیون خانوار تحت حمایت کمیته امداد از معافیت قبض گاز برخوردار شدند.

- با اجرای قانون معافیت مددجویان کمیته امداد از پرداخت قبوض اعلام شد بهره مندی مددجویان از 60 میلیارد تومان آب و برق و گاز رایگان معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: بیش از یک میلیون خانوار تحت حمایت کمیته امداد از معافیت قبض گاز برخوردار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین خدرویسی با اعلام این خبر افزود: با اجرای قانون معافیت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از پرداخت قبوض آب و برق و گاز مطابق دستورالعمل های اعلامی، تاکنون 151 هزار نفر از مددجویان از خدمات آب رایگان برخوردار شده اند.

وی افزود: همچنین 256 هزار خانوار با رعایت سقف الگوی مصرفی، در چارچوب برق رایگان قرار گرفته و از این خدمت بهره مند شده اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد تاکید کرد: با همراهی خوب شرکت گاز، تاکنون بیش از یک میلیون خاناور از نعمت گاز رایگان برخوردار شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، خدرویسی اظهار کرد: ارزش ریالی آب و برق و گاز رایگان مددجویان بیش از 60 میلیارد تومان محاسبه شده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی مددجویان از 60 میلیارد تومان آب و برق و گاز «رایگان»

بهره مندی مددجویان از 60 میلیارد تومان آب و برق و گاز «رایگان»