مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 16:102023-09-18سياسي

ساخت 40 هزار واحد مسکونی در مشهد


دو بانک پارسیان و کارآفرین برای احداث 55 هزار واحد مسکونی قراردادی با دولت بستند که طبق توافقات شفاهی اولیه قرار است با حضور این دو بانک از 55 هزار واحد، - ایسنا/خراسان رضوی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: دو بانک پارسیان و کارآفرین برای احداث 55 هزار واحد مسکونی قراردادی با دولت بستند که طبق توافقات شفاهی اولیه قرار است با حضور این دو بانک از 55 هزار واحد، 40 هزار واحد مسکونی به مشهد اختصاص داده شود.

موسی الرضا حاجی بگلو امروز، 27 شهریورماه، در نودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، اظهار کرد: از همکارانمان در شهرداری، شهردار و معاونان به دلیل اقدامات، زحمات و کار جهادی انجام شده در دهه پایانی صفر و پیاده روی اربعین تشکر می کنیم.

وی افزود: عزاداری و برگزاری مراسم باشکوه در این ایام، به خودی خود شکل نگرفت؛ چراکه استاندار و فرماندار پای کار بودند، دستگاه های امنیتی، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه امنیت را برقرار کردند و دستگاه قضایی، دادستان مشهد، مدیرکل دادگستری استان و تمام اعضای شورای اداری تلاش کردند.

حاجی بگلو با بیان اینکه یکی از وعده های من در خصوص مطالبه گری حقوق مردم موضوع مسکن بود که قول داده بودیم محقق کنیم، عنوان کرد: دولت به تنهایی نمی تواند برای ساخت 4 میلیون مسکن اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 40 هزار واحد مسکونی در مشهد

ساخت 40 هزار واحد مسکونی در مشهد