مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:552023-08-26اقتصادي

گرد و غبار ترکمنستان به شهرهای مازندران رسید


مدیرکل هواشناسی مازندران اعلام کرد؛ گرد و غبار از صحرای قره قوم ترکمنستان وارد کشور شده و مناطق مرکزی و شرقی استان را تحت تاثیر قرار داده است.

- ایسنا/مازندران مدیرکل هواشناسی مازندران اعلام کرد؛ گرد و غبار از صحرای قره قوم ترکمنستان وارد کشور شده و مناطق مرکزی و شرقی استان را تحت تاثیر قرار داده است.

سید محمدرضا رضوی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این خبر اظهار کرد: حجم آلودگی بیشتر در شهرهای، بهشهر، گلوگاه، بندرامیراباد نکا، میاندرود و ساری رسیده است.

وی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اندازه گیری میزان آلودگی گفت: دستگاهی برای اندازه گیری نداریم اما بر اساس میزان دید، کمترین دید در استان گلستان و گرگان 200 متر بوده است و بندرگز 300 متر در فرودگاه گرگان، فرودگاه دشت ناز 1000 متر، گلوگاه و بهشهر نیز 600 متر و جنگل شهید زارع دید به 500 متر رسید.

مدیرکل هواشناسی مازندران در پاسخ به اینکه امکان بارندگی در کنترل آلودگی موثر است یا خیر، افزود: بارندگی در استان داریم اما چون به صورت مداوم نبوده و پراکنده است، جریان غربی قوی نداریم که آلودگی را به سمت گلستان هدایت کند، اما بارندگی های پراکنده از شدت گردو غبار خواهد کاست.

رضوی در جواب این پرسش که گردو غبار تا چه زمانی در استان خواهد ماند، و آیا ممکن است استان مازندران را در بر بگیرد، خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرد و غبار ترکمنستان به شهرهای مازندران رسید

گرد و غبار ترکمنستان به شهرهای مازندران رسید