مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 08:302023-09-10اقتصادي

«ریگو» روستایی که 16 برابر بودجه دریافتی به مردم خود پروژه اهدا کرد


دهیار روستای ریگو از انجام 8 میلیارد و 425 میلیون تومان پروژه و ارائه گزارش دقیق آن در راستای شفافیت مالی پروژه های عمرانی و برپایی میز خدمت در این روستا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از قشم، داوود اسلامی دهیار روستای ریگو از توابع بخش شهاب این شهرستان امروز اظهار کرد: شفافیت عملکرد مسئولین و تشریح برنامه ها ضمن اکرام شهروندان که ولی نعمتان ما هستند، موجبات رضایت مندی و همراهی بیشتر اهالی را فراهم می آورد لذا بر خود واجب می دانیم با مردم خود شفاف باشیم.

داود اسلامی با اشاره به اجرای 8 میلیارد و 425 میلیون تومان پروژه در 6 ماه گذشته در این روستا گفت: با وجود اینکه در 6 ماه گذشته از محل اعتبارات ارزش افزوده تنها مبلغ 520 میلیون تومان دریافتی داشته ایم اما خوشبختانه در این مدت 16 برابر بودجه دریافتی در روستا پروژه اجرا شده است.

  وی افزود: 5 پروژه شاخص را در شش ماه گذشته در روستای ریگو دنبال کردیم که این پروژه ها شامل بهسازی و آسفالت معابر، آسفالت بلوار ورودی، حصارکشی و اجرای چمن زمین ورزشی چمن مصنوعی، توسعه سه کلاسه دبستان آزادی، دعوت از پزشکان متخصص و ویزیت رایگان اهالی بود.

دهیار روستای ریگو تصریح کرد: این پروژه ها از منابع مختلفی تأمین اعتبار شده است که به تفکیک محل تأمین اعتبار و میزان آن را نیز جهت شفافیت و دسترسی عموم انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ریگو» روستایی که 16 برابر بودجه دریافتی به مردم خود پروژه اهدا کرد

«ریگو» روستایی که 16 برابر بودجه دریافتی به مردم خود پروژه اهدا کرد