مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:352023-08-25اقتصادي

از بازار سکه و طلا چه خبر؟


رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: علیرغم نوسانات افزایشی قیمت سکه و طلا در این بازار که در پی افزایش 25 دلاری بهای طلا در بازارهای جهانی و نوسان نرخ ارز در داخل ایجاد شد، - رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: علیرغم نوسانات افزایشی قیمت سکه و طلا در این بازار که در پی افزایش 25 دلاری بهای طلا در بازارهای جهانی و نوسان نرخ ارز در داخل ایجاد شد، بازار داخلی همچنان بدون تقاضا و در رکود کامل به سر می برد.

نادر بذرافشان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در هفته ای که گذشت در مجموع 25 دلار افزایش قیمت هر اونس جهانی طلا را داشتیم که در حال حاضر آخرین نرخ 1916 دلار را ثبت کرده است.

در بازارهای داخلی هم قیمت سکه و طلا اندکی صعودی شد اما باتوجه به اینکه وارد ماه صفر شده ایم و باتوجه به ادامه دار شدن کاهش تقاضا در بازار که از ابتدای سال آغاز شده و همچنان رکود بر بازار حاکم است، نسبت به افزایش قیمت اونس جهانی طلا، قیمت سکه و طلا در بازار داخل نوسان افزایشی کمتری را تجربه کرده است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران تصریح کرد: همانطور که اشاره شد، رکود در بازار سکه و طلا از ابتدای سال آغاز شد و از ماه گذشته که وارد محرم و اکنون ماه صفر شده ایم، تشدید هم شده است و تقاضا به حداقل خود (در حد صفر) رسیده است و بازار در ثبات و به دور از هرگونه التهاب قرار دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بازار سکه و طلا چه خبر؟

از بازار سکه و طلا چه خبر؟