مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 08:002023-08-29اقتصادي

افتتاح 190 طرح صنعتی و معدنی در آذربایجان شرقی


رییس سازمان صمت آذربایجان شرقی از افتتاح 190 طرح صنعتی و معدنی آذربایجان شرقی در هفته دولت خبر داد و افزود: از 190 طرح افتتاح شده، 100 مورد طرح ایجادی و 90 موردتوسعه ای است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدجعفر عظمایی، در جمع خبرنگاران از حجم سرمایه گذاری هشت هزار میلیارد تومانی و ایجاد اشتغال هشت هزار نفری در طرح های قابل افتتاح در هفته دولت خبر داد و افزود: بر اساس صدور پروانه بهره برداری و جواز کسب، پایدار ترین و مطمئن ترن سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در 190 طرح افتتاح شده، انجام گرفته است.

و در راستای تکمیل زنجیره ارزش افزوده بخش صنعت، معدن، تجارت، صادرات و تأمین خوراک زیر مجموعه واحدهای صنعتی استان این طرح ها به بهره برداری رسیده است.

وی به توسعه متوازن واحدهای صنعتی بین شهرستان های آذربایجان شرقی تاکید کرد و ادامه داد: آذربایجان شرقی در صدور جواز تأسیس برای سرمایه گذاری، با صدور بیش از یک هزار فقره جواز تأسیس به ارزش 55 هزار میلیارد تومان و پیش بینی اشتغال 35 هزار نفری، حائز رتبه اول در کل کشور شده است.

وی افزود: همچنین آذربایجان شرقی با بیش از دو هزار و900 پروژه، بیشترین طرح صنعتی در بخش خصوصی که داخل و خارج از شهرک های صنعتی استان قرار گرفته اند، رتبه اول کشوری را دارد و در راستای رفع موانع تولید و افزایش سرمایه گذاری حدود 68 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 190 طرح صنعتی و معدنی در آذربایجان شرقی

افتتاح 190 طرح صنعتی و معدنی در آذربایجان شرقی