مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 18:102023-08-24اجتماعي

برگزاری آزمون های سه پایه تحصیلی به صورت سراسری


مسئول مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: سال آینده آزمون های سه پایه تحصیلی به صورت سراسری برگزار می شود.

- مسئول مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:  برگزاری آزمون های سه پایه تحصیلی به صورت سراسری ایسنا/لرستان مسئول مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: سال آینده آزمون های سه پایه تحصیلی به صورت سراسری برگزار می شود.

محسن زارعی دوم شهریور ماه در شورای آموزش و پرورش لرستان که با حضور وزیر آموزش و پرورش در سالن جلسات استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه آزمون های شهریور ماه در حال برگزاری هستند، اظهار کرد: لرستان جز استان های برتر حوزه تصحیح در خرداد و شهریور ماه بوده است.

وی ادامه داد: در خرداد ماه کار سنگینی انجام شده و بار سنگینی برگزاری امتحانات و تصحیح برگه ها برعهده فرهنگیان بوده و با توجه به الکترونیکی بودن کار تصحیح آزمون نیاز به تجهیزات در حوزه اجرا و تصحیح ضروری بود.

زارعی افزود: در جلسه با وزیر کشور بنا شد تجهیزات و امکانات مورد نیاز آزمون ها چون ملی بودن از امکانات استانی نیز استفاده شود.

مسئول مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: استاندار لرستان علاوه بر همکاری هایی که داشتند جهت تأمین تجهیزات اعتباری نزدیک به پنج میلیارد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون های سه پایه تحصیلی به صورت سراسری

برگزاری آزمون های سه پایه تحصیلی به صورت سراسری