مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 11:252023-09-17دانش

20 مهرماه؛ مهلت ارسال آثار دومین جشنواره علمی شهیدچمران در همدان


دبیر برگزاری جشنواره علمی شهیدچمران در همدان از برگزاری دومین جشنواره علمی شهید چمران طی آبان ماه در همدان خبر داد و گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را تا 20 مهرماه به دبیرخانه ارسال کنند.

- مجید کزازی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری دومین جشنواره علمی شهید چمران ویژه اساتید، فرهیختگان و نخبگان دانشگاهی در همدان خبر داد و اظهار کرد: در این جشنواره علمی اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و مهارتی استان تا 20 مهرماه فرصت دارند آثار علمی خود را در سامانه جشنواره http://bajchamran.

ir ثبت کنند.

وی با بیان اینکه این جشنواره فقط مختص اساتید و فرهیختگان بسیجی نیست و همه اساتید و فرهیختگان استان می توانند در آن شرکت کنند خاطرنشان کرد: در مرحله اول این جشنواره، آثاری در سطح استانی مورد ارزیابی قرار می گیرد و در یک رویدادی برگزیدگان معرفی و جوایزی به آنها اهدا می شود.

دبیر برگزاری جشنواره علمی شهیدچمران در همدان با اشاره به اینکه منتخبین استانی در رقابت کشوری این جشنواره نیز شرکت خواهند کرد تا بهترین ها در این بخش انتخاب شود افزود: این رقابت در حوزه های علوم انسانی و هنر، علوم پایه، کشاورزی، علوم فنی و مهندسی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 مهرماه؛ مهلت ارسال آثار دومین جشنواره علمی شهیدچمران در همدان

20 مهرماه؛ مهلت ارسال آثار دومین جشنواره علمی شهیدچمران در همدان