مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 14:102023-08-24پزشكي

خدمات رسانی سلامت به زائران از فلکه مقاومت خرمشهر تا نقطه صفر مرزی


رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از خدمات رسانی پایگاه های اورژانس این دانشگاه به زائران اربعین حسینی از فلکه مقاومت خرمشهر تا نقطه صفر مرزی شلمچه خبر داد.

- دکتر سید محمد محمدی امروز دوم شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات رسانی پایگاه های اورژانس این دانشگاه به زائران اربعین حسینی از فلکه مقاومت خرمشهر تا نقطه صفر مرزی شلمچه اظهار کرد: این فعالیت ها و خدمات رسانی به زائران اربعین از پنجشنبه هفته گذشته به صورت رسمی شروع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه فعالیت درمانگاه شهید سلیمانی در مرز شلمچه نیز از یک هفته پیش به زائران خدمات رسانی می کند، افزود: برای خدمت به زائران، پزشکان و پرستاران در درمانگاه مستقر هستند و تیم های بهداشتی نیز وظیفه بازرسی مواکب و نظارت بر سلامت آب و غذا را برعهده دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان ادامه داد: همکاران ما در بهداشت بیماری ها نیز در این ایام کار پایش بیماری های سندرومیک را به صورت مستمر دنبال خواهند کرد.

وی با تشکر از همگرایی دانشگاه های علوم پزشکی استان خوزستان در اربعین، عنوان کرد: در این راستا جلسه ای برای هماهنگی هر چه بیشتر در مسیر خدمات حوزه سلامت در مرزهای شلمچه و چذابه برگزار شده است و خوشبختانه سایر دانشگاه های استان خوزستان نیز به کمک آمده اند تا خدما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی سلامت به زائران از فلکه مقاومت خرمشهر تا نقطه صفر مرزی

خدمات رسانی سلامت به زائران از فلکه مقاومت خرمشهر تا نقطه صفر مرزی