مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 12:552023-08-26ورزشي

افزایش بودجه 200 میلیارد تومانی بازی های آسیایی هانگژو به کمیته ملی المپیک


آنچه که به صورت مشخص به کمیته ملی المپیک برای ورزش های آسیایی هانگژو اضافه شد مبلغ 200 میلیارد تومان است.

- علی کریمی فیروزجایی در حاشیه دومین روز برگزاری رقابت های قهرمانی اسکیت رولبال کشور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل، اظهار کرد: تلاش مشترک مجلس شورای اسلامی و دولت در حوزه ورزش این است که تیم اعزامی رشته های ورزشی به مسابقات آسیایی به میزبانی هانگژو بتوانند با دست پر به کشور بازگردند.

وی با بیان اینکه ورزش کشورمان طی دو سال گذشته دستخوش تلاطم هایی شد، افزود: این تلاطم ها منجر شد تا دولت خود دست به کار شود و جابجایی وزیر ورزش را انجام دهد که هم اکنون ریاست این وزارت خانه در دوره سرپرستی است.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان مجلس در بودجه سال 1402 توجه ویژه به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش داشتند همچنین هم اکنون عزم و اداره مشترک در دولت و مجلس براین است که بتوانیم شایستگی های ورزش کشور را به رخ جهانیان بکشانیم و یکی از این میادین پیش رو، بازی های آسیایی به میزبانی هانگژو کشور چین است تا تیم های اعزامی جمهوری اسلامی ایران بتوانند دست پر بازگردد.

کریمی با اعلام حمایت ویژه مجلس به تیم های اعزامی هانگژو، یادآور شد: برنامه ریزی خوبی در این حوزه انجام شده و مبالغ مطلوب در بودجه دیده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بودجه 200 میلیارد تومانی بازی های آسیایی هانگژو به کمیته ملی المپیک

افزایش بودجه 200 میلیارد تومانی بازی های آسیایی هانگژو به کمیته ملی المپیک