مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 15:312023-09-08سياسي

امام جمعه قزوین: «حماسه عظیم اربعین» سانسور شدنی نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: امیرالمؤمنین (ع) فرمودند خدای تبارک و تعالی که نامش با جلالت و عظمت است، متکفّل یاری کردن کسانی است که دین او را یاری می کنند، یعنی هر که دین خدا را یاری کند خداوند یاور او خواهد بود.

وی ادامه داد: حضرت در ادامه فرمودند هر کس به عزت دین، اسلام و مسلمانان اهمیت بدهد و آن ها را اعتلا ببخشد، خدا او را عزیز می کند، چقدر بزرگان ما را می بینیم که با عظمت و عزیز هستند، رمز و راز آن همین است که این ها جان، سلامتی، استراحت و منافع خود را کنار گذاشتند و برای خدمت به پای دین خدا آمدند، خدا هم به گونه ای است که اگر کار کوچکی برای او عرضه کنیم، پاداش 10 برابر به ما عرضه می کند، این رمز موفقیت بزرگان ماست.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: این مضمون را خداوند در آیه 160 سوره مبارکه انعام فرموده که مَنْ جَاءَ بِالْحَسَنَهِ فَلَهُ عَشْرُ أَمْثَالِهَا ، یعنی (هر کس کار نیکی بیاورد ده برابر آن پاداش خواهد داشت).

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: همچنین خداوند در آیه 7 سوره مبارکه محمد فرمود یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ ، یعنی (ای کسانی که ایمان آورده‏


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قزوین: «حماسه عظیم اربعین» سانسور شدنی نیست

امام جمعه قزوین: «حماسه عظیم اربعین» سانسور شدنی نیست