مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 09:352023-08-24سياسي

کارمند تراز انقلاب خودش را وقف خدا می کند


کارمند تراز انقلاب خودش را وقف خدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خلیل موحدی شامگاه چهارشنبه در اولین یادواره شهدای کارمند شهرستان تربت جام با تکریم و تجلیل از مقام شهیدان رجایی، باهنر و 28 شهید کارمند تربت جام با اشاره به کارمند تراز انقلاب اظهار کرد: کارمند تراز انقلاب خودش را باید وقف خدا و انقلاب اسلامی کند و هر کاری می کند برای رضای خدا باشد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد افزود: حفظ نظام از اوجب واجبات است و باید جایگاه ولایت را درک و در جهت تحقق ولایت مداری و منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم و پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا نظام اسلامی و دستاوردهای شهیدان آسیب نبیند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت و ملت انقلابی در دفاع مقدس بینی دشمن را به خاک مالید و امروز جنگ دشمن شناختی است تا تفکر جوانان را به انقلاب عوض و مردم را نا امید کنند، همه تکلیف داریم به وظیفه عمل کنیم.

موحدی اظهار کرد: انقلاب ما امید را در دل های دنیا زنده کرد، مردم در مقابل ظلم محکم ایستاده اند و فراز و نشیب های 44 سال انقلاب را به جان خریده و جبهه مقاومت، آمریکا و اسراییل را به زانو درآورده است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: در هر پست و مقامی که هستیم همه تکلیف داریم انقلاب را بشناسیم و رفتار و کردارمان را باتراز انقلاب هماهنگ کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارمند تراز انقلاب خودش را وقف خدا می کند

کارمند تراز انقلاب خودش را وقف خدا می کند