مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 18:052023-08-29سياسي

بهربرداری از چند طرح هفته دولت در یزد


همزمان با ششمین روز از هفته دولت و با حضور مسئولین ارشد استان چند طرح، شامل مراکز درمانی، آموزشی و گردشگری در این شهر به بهره برداری رسید.

- امروز سه شنبه، هفتم شهریورماه ماه چند طرح هفته دولت شامل؛ دو هتل سنتی در بافت تاریخی، یک مرکز آموزشی و یک مرکز درمانی در شهر یزد با حضور محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، مهران فاطمی استاندار، سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد و جمعی دیگر از مدیران کل استان و مسئولین شهرستان یزد به بهره برداری رسید.

افتتاح مرکز جامع خدمات درمانی ملک ثابت مرکز جامع خدمات درمانی ملک ثابت در منطقه ی جوی هرهر یزد با زیر بنای 1691 متر مربع که 80 درصد اعتبار آن از محل خیری و 20 درصد از اعتبار آن از محل دولتی تامین شده یکی از طرح های مورد بهره برداری همزمان با هفته دولت بود.

سید مهدی هاشمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در آیین افتتاح این طرح گفت: مرکز جامع خدمات ملک ثابت یکی از 17 طرح حوزه درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی در سطح استان است که همزمان با هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی افزود: هشت طرح عظیم بیمارستانی در شهرستان های مختلف استان که از سال ها قبل نیمه تمام مانده بود نیز خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی مجموعه دانشگاه، حمایت مسئولان و کمک های خیری، فعال شده که چهار ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهربرداری از چند طرح هفته دولت در یزد

بهربرداری از چند طرح هفته دولت در یزد