مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 11:052023-09-21اجتماعي

تحصیل 897 دانش آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد در مدارس همدل


مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: 897 نفر از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان در مدارس همدل مشغول به تحصیل هستند.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: 897 نفر از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان در مدارس همدل مشغول به تحصیل هستند.

مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 14 هزار دانش آموز تحت حمایت این نهاد هستند، اظهار کرد: هم اکنون 897 نفر از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان در مدارس همدل استان مشغول به تحصیل هستند.

وی گفت: کمیته امداد این افتخار را دارد که از ابتدای تأسیس تاکنون خدمات ارزشمندی به نیازمندان ارائه داده است که اجرای برنامه های فرهنگی و کمک به توانمندسازی فرهنگی خانواده های نیازمند یکی از اساسی ترین برنامه های این نهاد است.

مدیر کل کمیته امداد استان افزود: طرح مدارس همدل با هدف توسعه و ترویج فرهنگ خیر و احسان در مدارس، ارتقا کیفیت فعالیت های پرورشی و آموزشی مدارس و شناسایی و حمایت از دانش آموزان مستعد و علاقه مند به تحصیل در کمیته امداد اجرایی شده است.

الهی راد افزود: در طرح مدارس همدل که با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش انجام می شود، دانش آموزان نیازمند به صورت رایگان ثبت نام می شوند و از بابت هزینه های تحصیلی و دیگر برنامه های آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 897 دانش آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد در مدارس همدل

تحصیل 897 دانش آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد در مدارس همدل