مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 12:302023-08-24سياسي

نظارت بر بازار مسکن و اجاره بها در استان سمنان تشدید می شود


استاندار سمنان از تشدید نظارت بر بازار مسکن و اجاره بها در استان خبر داد و گفت: هدف از این اقدام کمک به خانه دار شدن و تهیه سرپناه مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا هاشمی ظهر پنجشنبه در دیدار با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت هفته دولت و میزبانی دفتر ایشان ضمن بیان اینکه در راستای ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها، نظارت بر بازار و املاک استان تشدید شده است، ابراز داشت: با اقدامات صورت گرفته 30 بنگاه املاک غیرمجاز در سطح استان سمنان پلمپ شدند.

وی بابیان اینکه چهار پرواز از سمنان و شاهرود به مقصد نجف در بحث اربعین حسینی منظور شده است، افزود: 40 موکب پذیرایی و اسکان از استان سمنان در مرز مهران و کشور عراق و مسیر راهپیمایی استقرار یافتند.

استاندار سمنان تحقق شعار سال، کسب رشد اقتصادی مثبت و کاهش نرخ بیکاری به کمتر از شش درصد را از خدمات صورت گرفته دولت سیزدهم در استان برشمرد و ابراز داشت: طی این مدت ضمن جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی استان سمنان، 127 واحد راکد مجدد به چرخه اقتصادی بازگشته و فرصت های جدید شغلی فراهم شده است.

هاشمی از افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی استان سمنان خبر داد و در ادامه تصریح کرد: این مهم به رشد 33 درصدی صادرات محصولات استان سمنان منتهی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر بازار مسکن و اجاره بها در استان سمنان تشدید می شود

نظارت بر بازار مسکن و اجاره بها در استان سمنان تشدید می شود