مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 11:052023-09-01ورزشي

چوب حراج به هویت تاریخی فوتبال بوشهر با فروش شاهین؟!


خبر فروش شاهین در بیانیه اخیر شورای شهر موجی از نگرانی و ناامیدی در بین جوانان ایجاد کرده که این عواقب بدی را در ادامه مسؤولیت های اجتماعی در پی خواهد داشت.

- خبرگزاری فارس - بوشهر، محمدرضا زائری: از شاهین می توان به جرات به عنوان یکی از بزرگترین تیم های پر هوادار فوتبال ایران نام برد که تبدیل به یکی از بزرگترین پایگاه های اجتماعی در استان بوشهر است و بازی هایی این تیم تجربه کرده که نزدیک به 20 هزار هوادار را به ورزشگاه کشانده است.

  اما این تیم این روزها حال روز خوشی ندارد و دچار یک مرگ تدریجی شده است که هر روز خبرهای ناامید کننده ای از این باشگاه به گوش می رسد و این یعنی ناامیدی در بین هواداران پرشمار این باشگاه که با وعده و وعیده های مسؤولین نیز نتوانسته از این بحران خارج شود.

  بیانیه اخیر شورای شهر بوشهر مبنی بر فروش این باشگاه نگرانی و ناامیدی شدیدی بین هواداران شاهین بوشهر ایجاد کرده است و این در حالی است که مراسم قرعه کشی لیگ دست دوم باشگاه های کشور 20 شهریور برگزار خواهد شد و تنها نماینده استان بوشهر در این لیگ هنوز وضعیت مشخصی ندارد و سایر رقبا از چندی قبل اردوهای خود را برگزار کردند و آماده رقابت ها می شوند.

  به دنبال مجوز فروش و واگذاری هستیم پرویز عبدی پور با بیان اینکه مسؤولان فقط به صورت معنوی کنار ما بودند گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چوب حراج به هویت تاریخی فوتبال بوشهر با فروش شاهین؟!

چوب حراج به هویت تاریخی فوتبال بوشهر با فروش شاهین؟!