مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 00:302023-08-23فرهنگي

جشنواره تئاتر کودک از همدان رفت؟


طبق اعلام اداره کل هنرهای نمایشی بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به میزبانی یزد برگزار خواهد شد هر چند استاندار همدان اعلام کرده برای ماندن جشنواره در همدان با وزیر فرهنگ رایزنی خواهد کرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اداره کل هنرهای نمایشی طی اطلاعیه ای اعلام کرد با توجه به لزوم اطلاع رسانی و برنامه ریزی سریع برای اجرایی شدن هرچه بهتر بیست و یکمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و با پیگیری ها و رایزنی های معاونت امور هنری و اداره کل هنرهای نمایشی و بر اساس تفاهم اولیه صورت گرفته با استاندار یزد، جشنواره به این استان منتقل شد .

این خبر در حالی منتشر شد که همدان خاستگاه اصلی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان بوده و هر سال نیز این جشنواره با استقبال پرشور مردم در این خطه فرهنگی برگزار می شد.

خبر پرواز جشنواره تئاتر کودک و نوجوان از همدان اتفاقی است که کام دوستداران فرهنگ و هنر در پایتخت تاریخ و تمدن را تلخ کرده است.

هر چند استاندار همدان نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و عنوان کرد مباحث اعتبارات جشنواره ها مشخصا به وزارت ارشاد مربوط است و اعتبار مشخصی در مورد ماموریت دستگاه ها به ما اختصاص نمی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تئاتر کودک از همدان رفت؟

جشنواره تئاتر کودک از همدان رفت؟