مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 09:052023-08-26سياسي

دولت سیزدهم در خوزستان چه کارهایی انجام داد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم و فعالیت کابینه دولت آیت الله سید ابراهیم رییسی به منظور خدمت رسانی به مردم خوزستان اقدامات گوناگونی در نقاط مختلف این استان از سوی دولتمردان انجام گرفت.

در همین راستا ایستگاه آب رسانی به شلمچه با حضور علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان افتتاح شد، این ایستگاه پمپاژ ظرفیت آب رسانی را با افزایش سه برابری از 8 هزار متر مکعب در شبانه روز به 24 هزار متر مکعب می رساند، همچنین با اقدامات صورت گرفته ایستگاه پمپاژ تقویتی بین مواکب افزایش 20 برابری نسبت به سال گذشته داشته است.

  همچنین در سفر علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان به شهرستان های هفتگل و رامهرمز، تاسیسات آب رسانی شهید امید حسینی، پل بزرگ باند دوم کمربندی جدید رامهرمز به بهبهان و فرهنگسرای پردیس شهرستان هفتگل افتتاح شد.

ساخت تقاطع غیرهمسطح در اهواز یکی از اقدامات دولت در شهر اهواز ساخت تقاطع غیر همسطح شهید مدافع حرم علی محمد قربانی است که با حضور وزیر کشور در این شهر به صورت رسمیافتتاح و به بهره برداری رسید.

همچنین فاز 1 پالایشگاه خلیج فارس هویزه با حضور رییس جمهور و استاندار خوزستان راه اندازی شد که برای اجرای این پروژه، بیش از یک میلیون و 338 هزار یورو اعتبار ارزی و بیش از 22 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم در خوزستان چه کارهایی انجام داد؟

دولت سیزدهم در خوزستان چه کارهایی انجام داد؟