مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 09:552023-08-23سياسي

اصلاح رفتاری جامعه از مسیر قرآن می گذرد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اهمیت برپایی مسابقات و محافل قرآنی گفت: اصلاح رفتاری جامعه از مسیر قرآن می گذرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ستار علیزاده صبح چهارشنبه در افتتاحیه چهل و ششمین دوره استانی مسابقات قرآن کریم گیلان در رودسر، اظهار کرد: تبیین و نشر معارف اسلامی و قرآنی در اولویت همگان قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت برپایی مسابقات و محافل قرآنی، افزود: اصلاح رفتاری جامعه از مسیر قرآن می گذرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه بسط و گسترش فعالیت های قرآنی در سایر شهرستان ها مورد تاکید است، گفت: مرکزیت محوری فعالیت های فرهنگی و قرآنی اثربخش نیست و اینگونه فعالیت ها باید در جای جای این استان بروز و نمود پیدا کند.

علیزاده با تاکید بر توسعه فعالیت های قرآنی از مرکز به سایر شهرهای گیلان، بیان کرد: توانمندسازی فعالیت های فرهنگی، مذهبی و قرآنی در شهرها منجر به بسط و گسترش فرهنگ قرآنی می شود.

وی از برگزاری مسابقات قرآنی در هفته دولت خبر داد و افزود: رونق بخشی فعالیت های فرهنگی و قرآنی در طول ایام و مناسبت های مختلف مورد تاکید است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با محکومیت هتک حرمت کتاب آسمانی قرآنی از سوی دشمنان، بیان کرد: جامعه قرآنی گیلان در طوماری بلندبالا، هتک حرکت به ساحت مقدس را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح رفتاری جامعه از مسیر قرآن می گذرد

اصلاح رفتاری جامعه از مسیر قرآن می گذرد