مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 15:252023-09-14سياسي

تقدیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از اقدامات دولت برای راهپیمایی اربعین


شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای از اقدامات دولت و دستگاه های مسئول در تسهیل امر زیارت و راهپیمایی اربعین امسال تقدیر و تشکر کرد.

- شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای از اقدامات دولت و دستگاه های مسئول در تسهیل امر زیارت و راهپیمایی اربعین امسال تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن بیانیه به شرح زیر است: حضور حماسی و عاشقانه میلیون ها زائر حسینی در پیاده روی اربعین، این مراسم را به یکی از باشکوه ترین و کم نظیرترین تجمعات انسانی در جهان امروز تبدیل نموده است.

این رخداد عظیم که به تعبیر مقام معظم رهبری نمایشی از آیت عظمای الهی و نشانه ی اراده ی پروردگار بر نصرت امت اسلامی است ، امسال با تلاش مجدانه و شبانه روزی مردم و دولت عراق و مسئولین و دستگاه های متولی تسهیل امر زیارت در داخل کشور و علی رغم تقلای جبهه دشمن برای زیر سوال بردن این رخداد، بدون کمترین حاشیه و در کمال امنیت و سلامت و آرامش پایان یافت.

امیدواریم جهان اسلام و بشریت امروز با اراده ای مستحکم و با پیروی از آموزه های مکتب حسینی در مسیر برچیدن بساط استکبار و سیطره ظالمان گام بردارند تا زمینه های تحقق تمدن اسلامی و ظهور موعود (عج) را فراهم آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از اقدامات دولت برای راهپیمایی اربعین

تقدیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از اقدامات دولت برای راهپیمایی اربعین