مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 23:052023-09-09اقتصادي

سمنان؛ استان پیشرو در تأمین زمین نهضت ملی مسکن


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه سمنان، استان پیشرو در تأمین زمینِ متقاضیان نهضت ملی مسکن است، بر لزوم تسریع در اجرایی شدن پروژه های نهضت ملی مسکن در استان سمنان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان، با تأکید بر ضرورت سرعت بخشی به تعیین تکلیف پروژه های عمرانی، اظهار کرد: با توجه به پایان سال مالی عمرانی باید همه امور مرتبط با اعتبارات عمرانی به صورت جدی پیگیری شود.

وی به اقدامات صورت گرفته در مورد ساخت قطعات 23 و 24 مسکن مهر شهر سمنان اشاره کرد و گفت: در این بخش شاهد اقدامات مطلوبی بودیم و در اسرع زمان باید تمامی 336 واحد در زمین 23 هکتاری مستقر شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان افزود: طی 2 روز آینده عملیات کلنگ زنی 96 واحد از این پروژه در فاز اول اجرا خواهد شد و مقرر است این واحدها توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) ساخته شود.

حمیدی با بیان اینکه در حوزه مسکن شاهد اقدامات خوبی در استان سمنان بوده ایم و در تأمین زمین مشکل خاصی نداریم، اظهار کرد: خوشبختانه برای کلیه واجدان شرایط در استان و شرق استان زمین تأمین شده است و در بحث آماده سازی زمین های نهضت ملی مسکن با توجه به و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان؛ استان پیشرو در تأمین زمین نهضت ملی مسکن

سمنان؛ استان پیشرو در تأمین زمین نهضت ملی مسکن