مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 00:002023-09-10سياسي

طعنه سیاسی اصلاح طلبان به لاریجانی با کلید واژه «خالص سازی»


اصلاح طلبان با اینکه ناگزیر به ائتلاف با اصولگرایان سنتی هستند اما خود را در یک رقابت درون ائتلافی با طیف لاریجانی می بیند و از آن واهمه دارند.

- فارس پلاس؛ روایت روز – جریان اصلاحات از سال 84 تاکنون نتوانسته به عنوان یک جریان رو به جلو در پرورش نیروهای سیاسی بویژه در قامت کاندیدای ریاست جمهوری اقدام کند و از این رو اگرچه هر روز بویژه در زمان انتخابات با جذب گروه های سیاسی دیگر چاق تر می شود اما سعی می کند با توجه به پیر و فرتوت شدن نیروهای خود دست به عصا تر حرکت کند.

همین موضوع به چالش جدی اصلاح طلبان بدل شده و برخی از اعضای این جریان نسبت به از دست رفتن هویت اصلاح طلبی با توجه به حل شدن این جریان در گروه های دیگر به شدت ابراز نگرانی می کنند و گروه ها و احزاب سیاسی در این جریان از این واهمه دارند که با جذب نیروهای دیگر بیشتر به محاق بروند و سهم کمتری از قدرت نصیب شان شود.

محمد علی وکیلی ، فعال اصلاح طلب و نماینده فراکسیون امید مجلس دهم درباره تکثر اصلاح طلبان مطرح می کند: اصلاح طلبان دارای تکثری غیر قابل جمع اند و کف و سقف اصلاح طلبی چنان دچار اختلاف است که زیر یک سقف و تحت یک عنوان جمع نمی شوند؛ مگر آنکه در قالب لیدری کاریزماتیک که بتواند ائتلافی به وجود بیاورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طعنه سیاسی اصلاح طلبان به لاریجانی با کلید واژه «خالص سازی»

طعنه سیاسی اصلاح طلبان به لاریجانی با کلید واژه «خالص سازی»