مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 15:152023-09-13بين الملل

آماده کمک بشردوستانه به زلزله زدگان مراکش و سیل زدگان لیبی هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، راضیه عالیشوندی در دیدار با جمعی از مدیران کمیته بین المللی صلیب سرخ گفت: جمعیت هلال احمر ایران اقلام بشردوستانه و تیم های امدادی و درمانی خود را از نخستین ساعات پس از زلزله در مراکش آماده کرده است تا در صورت اعلام .

- معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر گفت: آماده کمک بشردوستانه به زلزله زدگان مراکش و سیل زدگان لیبی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، راضیه عالیشوندی در دیدار با جمعی از مدیران کمیته بین المللی صلیب سرخ گفت: جمعیت هلال احمر ایران اقلام بشردوستانه و تیم های امدادی و درمانی خود را از نخستین ساعات پس از زلزله در مراکش آماده کرده است تا در صورت اعلام نیاز آن کشور آن ها را به مناطق زلزله زده اعزام کند.

وی که به همراه دبیرکل و تعدادی از معاونین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به ژنو سفر کرده است، افزود: ما برای کمک به لیبی نیز اعلام آمادگی کردیم و آماده امدادرسانی به مردم آسیب دیده در سیل اخیر آن کشور هستیم.

در این نشست که شب گذشته در مقر کمیته بین المللی صلیب سرخ برگزار شد، معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر کشورمان با یادآوری قدرت عملیاتی ایران در پاسخ به سوانح یادآوری کرد: در جریان زلزله ترکیه و سوریه علی رغم اینک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده کمک بشردوستانه به زلزله زدگان مراکش و سیل زدگان لیبی هستیم

آماده کمک بشردوستانه به زلزله زدگان مراکش و سیل زدگان لیبی هستیم