مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 01:052023-09-04بين الملل

عرین الاسود: جنگ ما با اشغالگران ادامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه مقاومت فلسطینی عرین الاسود در نابلس واقع در کرانه باختری بامداد سه شنبه به رژیم موقت صهیونیستی هشدار داد که انتقام حمله به بانوان در الخلیل در راه است.

عرین الاسود با صدور بیانیه ای ضمن تاکید بر اینکه پاسخ حمله نظامیان صهیونیست تروریست به زنان فلسطینی در الخلیل را می دهند، گفت که جنگ مقاومت با اشغالگران ادامه دارد.

به نوشته خبرگزاری فلسطینی شهاب ، این گروه با بیان اینکه قبلاً قول داده بودند انتقال حملات صهیونیست ها به قدس اشغالی را بگیرند و به آن نیز عمل کردند، تاکید کرد که اکنون نیز مردان، شیرها و گرگ های الخلیل بار دیگر انتقام حمله به نوامیس شان را خواهند گرفت.

در این بیانیه آمده است: کسی که در برابر توهین به مادران، خواهران، دختران و زنان آزاده ما سکوت می کند، از تابعیت فلسطینی ساقط است و او سزاوار زندگی در سرزمین مبارک ما نیست و جایی برای احترام به کسانی که به دین و وطن خود احترام نمی گذارند، نیست .

عرین الاسود همچنین خطاب به رژیم کودک کُش صهیونیستی نیز هشدار داد: وقتی به دختران ما در بیت المقدس حمله کردید، پاسخ شیرهای ما آتش تند بود.

 اگر حجم پاسخگویی را کتمان کردید، اهمیتی به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای رسانه ای نمی دهیم، بلکه ما فقط به فکر رضایت پروردگار جهانیان از خود و جهاد خواهیم بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرین الاسود: جنگ ما با اشغالگران ادامه دارد

عرین الاسود: جنگ ما با اشغالگران ادامه دارد