مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 08:002023-08-26سياسي

تشریح مهمترین اقدامات دولت سیزدهم در استان یزد


استاندار یزد مهمترین برنامه ها، راهبرد ها و اقدامات دولت در زمینه های مختلف در این استان را تشریح کرد و گفت: اخذ مصوبه 150 هزار میلیارد تومانی انتقال آب دریا به استان مهمترین مساله استان یزد در چنددهه اخیر است که در دولت سیزدهم انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مهران فاطمی با حضور در جمع نمازگزاران یزدی مهمترین مطالبه و مساله استان یزد و فصل مشترک همه مطالبات مردم در چند دهه اخیر را موضوع آب دانست و برخی اقدامات دولت برای انتقال آب به استان یزد را  برای مردم عنوان کرد.

وی اخذ مصوبه 150 هزار میلیارد تومانی انتقال آب دریا به استان در سفر دوم رییس جمهور به یزد را اقدامی بی سابقه در استان برشمرد و افزود: در حال حاضر تاسیسات آب شیرین کن این طرح بزرگ 70 درصد پیشرفت دارد و تلاش می کنیم تا پایان سال سی میلیون متر مکعب آب بعد از شیرین سازی به یزد منتقل شود.

استاندار یزد کسب رتبه دوم در پرداخت تسهیلات خرد، تک رقمی شدن و کاهش نرخ بیکاری استان یزد و تحقق رشد اقتصادی برتر در بین استان های کشور را از دیگر اقدامات و تلاش های دوساله دولت سیزدهم در استان یزد دانست و گفت: پیشرو بودن یزد در ساخت مسکن ویلایی یکی دیگر از دستاوردهای دولت سیزدهم در استان یزد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح مهمترین اقدامات دولت سیزدهم در استان یزد

تشریح مهمترین اقدامات دولت سیزدهم در استان یزد