مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 11:402023-08-29سياسي

ابراز نگرانی فرمانده انتظامی کرمان از افزایش موادمخدر صنعتی و تصادفات


در سال جاری با افزایش کشفیات مواد مخدر صنعتی مواجه بودیم که نشان می دهد دشمنان به دنبال این هستند، کانون خانواده را هدف قرار دهند و از این بابت نگران هستم و از بزرگترها می خواهم کنترل و نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار ناصر فرشید پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: خبرنگاران، جهادگران عرصه آگاه سازی واطلاع رسانی هستند.

وی خطاب به خبرنگاران گفت: شما خبرنگاران، جهادگری هستید که با اقدامات خود ازجمله اطلاع رسانی، آگاه سازی، انعکاس به موقع اخبار و مطالبه گری به موقع به مردم خدمت می کنید و خدمت کردن به مردم یک توفیق و نعمت الهی ست.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی نیروی انتظامی تنها سازمانی ست که بیشترین ارتباط را مردم دارد و هرچند بیش از 120 ماموریت تعریف شده داریم، اما خدمت های ما به مردم افزون بر چند میلیون مورد در سال است.

فرشید با اشاره به اینکه ماموریت های پلیس تعطیل بردار نیست، ابراز کرد: رسیدگی فوری به درخواست ها و امدادخواهی مردم در قالب مرکز فوریت های پلیسی 110 انجام می شود و در 5 ماه گذشته بیش از یک میلیون تماس با این مرکز تماس گرفته اند که 35 درصد عملیاتی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی فرمانده انتظامی کرمان از افزایش موادمخدر صنعتی و تصادفات

ابراز نگرانی فرمانده انتظامی کرمان از افزایش موادمخدر صنعتی و تصادفات