مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 08:502023-09-05سياسي

بیژن عبدالکریمی ؛ استاد فلسفه: با دومین شکاف تمدنی در ایران روبه رو هستیم


به اعتقاد این استاد فلسفه، نزول ساختارها، همواره در حوزه های سیاسی ظهور و بروز پیدا نمی کند، بلکه نزول سیاسی و از هم گسیختگی سیاسی آخرین لایه از زنجیره نزولی است که ابتدا در حوزه های اقتصادی و اجتماعی ظهور پیدا می کند، - بیژن عبدالکریمی ؛ استاد فلسفه: با دومین شکاف تمدنی در ایران روبه رو هستیم به اعتقاد این استاد فلسفه، نزول ساختارها، همواره در حوزه های سیاسی ظهور و بروز پیدا نمی کند، بلکه نزول سیاسی و از هم گسیختگی سیاسی آخرین لایه از زنجیره نزولی است که ابتدا در حوزه های اقتصادی و اجتماعی ظهور پیدا می کند، بعد در بخش های فرهنگی و آموزشی تبلور پیدا کرده و نهایتا از هم گسیختگی سیاسی را ایجاد می کند.

بیژن عبدالکریمی نسبت به این رویکرد نقد های جدی داشته و معتقد است، سیاستگذاران ایرانی بدون توجه به این زنجیره همه نگرانی خود را معطوف نوسانات سیاسی کرده و برای آن برنامه ریزی می کنند.

روندی که زنگ های خطر را برای جامعه به صدا در می آورد.

اعتماد نوشت: این روزها، مسوولان و تصمیم سازان راه خود را می روند و جوانان، استادان دانشگاه و عموم مردم هم مسیر خود را می پویند.

دو خط موازی که انگار هرگز به هم نخواهند رسید.

بر این اساس، نهضت خالص سازی در دانشگاه های کشور با قدرت هر چه تمام تر ادامه دارد؛ ایرانیان دیگر عادت کرده اند که هر روز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیژن عبدالکریمی ؛ استاد فلسفه: با دومین شکاف تمدنی در ایران روبه رو هستیم

بیژن عبدالکریمی ؛ استاد فلسفه: با دومین شکاف تمدنی در ایران روبه رو هستیم