مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-02اجتماعي

اسکان حدود 1500 زائر پاکستانی در اردوگاه های موقت هلال احمر سیستان و بلوچستان


مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: حدود یک هزار و 500 زائر پاکستانی از 27 مردادماه تاکنون در اردوگاه های جمعیت هلال احمر در پایانه های مرزی میرجاوه و ریمدان اسکان داده شده اند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: حدود یک هزار و 500 زائر پاکستانی از 27 مردادماه تاکنون در اردوگاه های جمعیت هلال احمر در پایانه های مرزی میرجاوه و ریمدان اسکان داده شده اند.

سیدمحمد مهدی سجادی در یازدید امروز شنبه از زائرسرای امام رضا(ع) اظهار کرد: همزمان با اربعین حسینی 200 نفر از نیروهای جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با 32 دستگاه خودروی آمبولانس و اتوبوس آمبولانس و وانت های امدادی در قالب 10 تیم در پایانه های مرزی ریمدان و میرجاوه به عنوان مبادی ورودی زوار پاکستانی به استان مستقر و اقدام به ارائه خدمات امداد و نجات و کمک بشردوستانه کردند.

وی ادامه داد: اطعام زوار با همراهی خیران، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی،برپایی فضای دوستدار کودک، برپایی هیات های رهروان حضرت علی اکبر(ع)، اجرای طرح قیچی مهربانی، اسکان اضطراری زوار و کمک به کادر بهداشت و درمان دانشگاههای علوم پزشکی برای تزریق واکسن به زوار از مهمترین اقدامات نیروهای این جمعیت به زوار پاکستانی در مرزهای استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان حدود 1500 زائر پاکستانی در اردوگاه های موقت هلال احمر سیستان و بلوچستان

اسکان حدود 1500 زائر پاکستانی در اردوگاه های موقت هلال احمر سیستان و بلوچستان