مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 11:052023-09-10پزشكي

خدمات بهداشتی رایگان با تعرفه دولتی در کاشان ارائه می شود


رییس مرکز بهداشت شهرستان کاشان از ارائه انواع خدمات و مراقبت های بهداشتی رایگان و با تعرفه دولتی در شهرستان کاشان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر مسعود دهقانی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر خدمات دندانپزشکی، پزشکی، مامایی، بهداشتی، تغذیه، روان شناسی و غیره در مراکز بهداشتی کاشان در حال ارائه می باشد.

وی ابراز داشت: خدمات مذکور در تأمین، حفظ و ارتقای سلامت نقشی حیاتی دارد و این خدمات به صورت رایگان یا با تعرفه دولتی در حال ارائه به عموم مردم است.

رییس مرکز بهداشت کاشان تصریح کرد: در مراکز بهداشتی ابتدا فرد با مراجعه به مراقب سلامت در خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی از نظر موضوعات مختلف مربوط به سلامت اعم از وضعیت سلامت روان، تغذیه، ابتلاء به بیماری های غیرواگیر، سلامت دهان و دندان و غیره غربالگری می شود و سپس بر اساس مشکل شناسایی شده به سطح بالاتر یعنی پزشک، دندانپزشک، کارشناس تغذیه، کارشناس روان و غیره جهت بررسی ها و اقدامات تکمیلی ارجاع داده می شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کارشناسان بهداشت محیط نیز در زمینه پیگیری شکایات بهداشتی مردمی بر اساس سامانه 190 و بازرسی از اماکن عمومی، توزیع مواد غذایی و غیره در مراکز بهداشت در حال ارائه خدمت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات بهداشتی رایگان با تعرفه دولتی در کاشان ارائه می شود

خدمات بهداشتی رایگان با تعرفه دولتی در کاشان ارائه می شود