مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 09:152023-08-28اقتصادي

مجتمع دامپروری شرکت کشت و صنعت مغان از واحدهای سودده است


مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: مجتمع دامپروری شرکت از واحدهای سودده شرکت بوده و بخش مهمی از درآمد مستمر این بنگاه اقتصادی از این قسمت می باشد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: مجتمع دامپروری شرکت از واحدهای سودده شرکت بوده و بخش مهمی از درآمد مستمر این بنگاه اقتصادی از این قسمت می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صمد بهزاد 6 شهریور در جمع خبرنگاران بیان کرد: مجتمع دامپروری شرکت از واحدهای سودده شرکت بوده و بخش مهمی از درآمد مستمر این بنگاه اقتصادی از این قسمت است.

وی گفت: کارخانه قند مغان و مجتمع باغات میوه شرکت علیرغم اینکه ظرفیت های خوبی هستند، زیان ده بوده و قرارگیری این بنگاه اقتصادی در زیر شمول واگذاری های اصل 44 و محدودیت های ناشی از آن همچون ممنوعیت تخصیص اعتبارات و سرمایه گذاری های دولتی، تسهیلات بانکی، عرضه اوراق بهادار، وثایق، تضامین و هرگونه مشارکت اعم از خصوصی و دولتی مانعی جدی بر سر راه توسعه این مجتمع عظیم ملی می باشد.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان افزود: به منظور احیای باغات میوه حذف درختان فرسوده و نوسازی آن از طریق جایگزینی با نهال های کیفی، کمی و پربازده ایده مناسبی بوده و راه اندازی کشت بافت در این مسیر نقش قابل توجهی در اصلاح باغات میوه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع دامپروری شرکت کشت و صنعت مغان از واحدهای سودده است

مجتمع دامپروری شرکت کشت و صنعت مغان از واحدهای سودده است