مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 13:002023-09-13سياسي

حسین زاده: همواره مردم اهل سنت و شیعه در کنار یکدیگر هستند


نماینده لارستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار اخیر مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب تاکید کرد که مردم اهل سنت و شیعه همواره در کنار یکدیگر هستند.

- نماینده لارستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار اخیر مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب تاکید کرد که مردم اهل سنت و شیعه همواره در کنار یکدیگر هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین حسین زاده در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به دیدار مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب گفت: این دیدار نشان داد مردم اهل سنت و شیعه همواره در کنار یکدیگر هستند.

وی با اشاره به زلزله اخیر در شهرستان اوز رستان فارس: گفت: وزیر کشور در مناطق زلزله زده حضور پیدا کرد که موجب امیدواری مردم منطقه شد؛ انتظار می رود با اجرای هر چه سریعتر مصوبات سفر شاهد کاهش آلام و دردهای مردم زلزله زده اوز باشیم.

حسین زاده همچنین از سردار بوعلی فرماندهی سپاه فجر استان، ایمانیان استاندار جهادی و پرتلاش استان و معاونان وی، فرماندهی سپاه ناحیه، هلال احمر، فرماندار، بنیاد مسکن، ثمن های اجتماعی، علمای اهل سنت، مسئولان استان و مردم منطقه قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین زاده: همواره مردم اهل سنت و شیعه در کنار یکدیگر هستند

حسین زاده: همواره مردم اهل سنت و شیعه در کنار یکدیگر هستند