مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 08:152023-08-28سياسي

اجرای بزرگراه ورزقان- نوردوز با چاشنی دخالت


مسئولان مربوطه اهتمام لازم را بزرگراه خواجه- ورزقان- نوردوز داشته باشند و اگر این اتفاق نیافتد اسناد و مدارک مربوط به دخالت افراد خاص را رسانه ای خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، الهویردی دهقانی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه زیرساخت ها موتور محرک توسعه متوازن هستند و راه های دسترسی از اساسی ترین این زیرساخت ها هستند، اظهار داشت: شهرستان ورزقان با توجه به موقعیت خاص و اینکه نزدیک ترین مسیر به روسیه، ارمنستان، اوراسیا و شرق اروپاست نیاز به احداث یک بزرگراه برای پاسخ به نیازهای منطقه ای با چنین مشخصه هایی دارد.

 وی ادامه داد: بر همین اساس احداث بزرگراه تبریز - خواجه - ورزقان را در دوره نهم مجلس پیگیری و اجرا کردیم و به دنبال تامین مالی مورد نیاز برای اتصال آن به مرز نوردوز بودیم و با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و محدودیت اعتبارات دولت، سال 1400 از طریق مجمع عمومی شرکت ملی مس در زمان مدیریت سعد محمدی مصوبه ای بابت ادامه مسیر خواجه- ورزقان برای اتصال به مبادی مرزی با 1500 میلیارد ریال اعتبار گرفتیم و در مجمع بعدی همان سال نیز 1000 میلیارد ریال دیگر به این مبلغ اضافه شد.

نماینده ورزقان در مجلس تصریح کرد: این مصوبه در سال 1401 نیز با افزوده شدن یک هزار میلیارد ریال دوباره به تصویب مجمع عمومی شرکت ملی مس رسید و 14000 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بزرگراه ورزقان- نوردوز با چاشنی دخالت

اجرای بزرگراه ورزقان- نوردوز با چاشنی دخالت