مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 11:102023-08-23اجتماعي

سی و چند ثانیه خونین و تولد یک ناجی!


دلم لک زده بود برای یک زیارت حسابی، از آن زیارت هایی که با خیال آسوده ساعت ها در کنج دنجی از حرم بنشینی و هوای دلنشینش را نفس بکشی، چشم به ضریح بدوزی و از نجوای زوار عاشق کیف کنی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، این تصاویر زیبا را در ذهنم بالا و پایین می کنم و خاطرات ریز و درشتی که از حرم دارم را در ذهنم مرور می کنم، بازی کودکانه بچه ها و زیارت قبول های از ته دل خادمان حرم، فضای امن و آشوب دلی که در تلالو بارگاهش آرامن می گیرد ناگهان دلم هری فرو می ریزد و به یاد ثانیه های تنگی می افتم که دمادم اذان مغرب حال و هوای زوار و خدام حرم مطهر حضرت شاهچراغ را زیر و رو کرد.

سی و چند ثانیه دلهره آوری که برای دومین باز زمین و زمان را به هم دوخت و درس های بزرگی به ما آموخت و در پایان یک ناجی از دل آن ظهور کرد.

9 روز از دومین حمله خونین یک شبکه تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ می گذرد، همان حمله دلخراشی که تا چند شب خوابش را می دیدم و بارها خودم را جای مادرانی گذاشتم که در لحظه حادثه چگونه پاره های تن شان را از زیر دست و پا بیرون کشیدند.

هنوز سه نفر در بیمارستان بستری هستند و اعضای کامل شبکه تروریستی که بیش از 20 نفر بودند در کمتر از یک هفته شناسایی و دستگیر شدند و ما خبرنگاران هنوز از آن حادثه که داغش تا همیشه تازه است، می نویسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی و چند ثانیه خونین و تولد یک ناجی!

سی و چند ثانیه خونین و تولد یک ناجی!