مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 16:562023-09-20اقتصادي

گمرک آستارا مجهز به آشکارساز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، محمد رضوانی فر رییس کل گمرک ایران، عصر امروز در آیین بهره برداری از دومین سیستم آشکارساز گمرکات کشور و به صورت کنفرانس ویدیویی با بیان اینکه گمرکات نقش مهمی در پیشرفت کشور در حوزه های مختلف دارند، اظهار کرد: در تولید دستگاه های آشکار ساز استفاده از توان و ظرفیت تولیدکنندگان داخلی و شرکت های دانش بنیان در دستور گمرک قرار دارد.

وی با اشاره به ظرفیت شرکت های داخلی در تعمیر و نگهداری دستگاه های آشکارساز، گفت:  برای تعمیر و نگهداری و تامین قطعات دستگاه های آشکارساز در گمرکات نیز از توان و خدمات شرکت های داخلی استفاده می کنیم تا شرکت های دانش بنیان در این زمینه تقویت شوند.

به گفته معاون وزیر اقتصاد و دارایی نصب دستگاه های آشکارساز کامیونی و چمدانی در گمرکات سبب تسهیل و تسریع در تجارت خارجی کشور و تردد مسافران می شود و گامی در جهت هوشمندسازی فعالیت های گمرک به شمار می رود.

رضوانی فر با بیان اینکه سامانه جدید گمرکی در راستای گمرک هوشمند به صورت آزمایشی آماده شده است، افزود: در آینده ای نزدیک این طرح رونمایی خواهد شد که یکی از پروژه های بزرگ گمرک جمهوری اسلامی محسوب می شود.

سیستم آشکارساز گمرک محصولی دانش بنیان است  مدیرکل گمرک آستارا عصر امروز نیز در این مراسم با بیان اینکه گمرک آستارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمرک آستارا مجهز به آشکارساز شد

گمرک آستارا مجهز به آشکارساز شد