مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 11:152023-08-26بين الملل

سارکوزی به اتهام دریافت پول از قذافی محاکمه می شود


دادستان های فرانسوی اعلام کردند، رییس جمهور سابق فرانسه به خاطر اتهامات دریافت پول از دیکتاتور سابق لیبی برای تامین مالی یکی از کمپین های انتخاباتی اش، - دادستان های فرانسوی اعلام کردند، رییس جمهور سابق فرانسه به خاطر اتهامات دریافت پول از دیکتاتور سابق لیبی برای تامین مالی یکی از کمپین های انتخاباتی اش، در سال 2025 میلادی محاکمه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه الجزیره، این دادرسی برای رسیدگی به شواهدی است که نشان می دهند نیکولا سارکوزی، رییس جمهوری پیشین فرانسه همراه با 12 متهم دیگر برای گرفتن پول نقد از معمر قذافی، دیکتاتور سابق لیبی برای تامین مالی غیرقانونی کمپین انتخاباتی اش در سال 2007 میلادی، توطئه کردند.

سارکوزی که از زمان یک دوره ریاست جمهوری اش با مشکلات حقوقی متعددی روبرو شده، این اتهامات را که جدی ترین اتهاماتی هستند که وی با آن مواجه است، رد کرده است.

سارکوزی 68 ساله در حال حاضر دو بار محکوم شده است؛ یک بار به خاطر فساد و تلاش برای تحت تاثیر قرار دادن یک قاضی و دومین بار به خاطر نقض محدودیت های هزینه های انتخاباتی در جریان تلاش برای انتخاب مجدد به عنوان رییس جمهور در سال 2012 میلادی.

سارکوزی نسبت به این دو حکم درخواست تجدیدنظر داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارکوزی به اتهام دریافت پول از قذافی محاکمه می شود

سارکوزی به اتهام دریافت پول از قذافی محاکمه می شود