مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 17:252023-09-09سياسي

دو دستگی و عدم کادرسازی 2 مانع بزرگ توسعه کهگیلویه و بویراحمد


فعال سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد معتقد است دو دستگی و عدم کادرسازی در مرکز 2 مشکل بزرگ بر سر راه توسعه استان به شمار می روند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ در سال منتهی به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار داریم انتخاباتی که در این دوره با اصلاح برخی از مواد قانونی تفاوت هایی با دوره های قبل دارد.

ریحان محمدپور ده بزرگی از فعالان سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد و گچساران و باشت با اشاره به اینکه عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نداریم یادآور شد: مسئولان باید خدمت به مردم را بیش از هر چیز دیگر سرلوحه کار خود قرار دهند امروز کشور و منطقه ما نیاز به تبلیغ و شعار ندارد بلکه باید در عمل به مردم خدمت کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه باید مردم را در همه امور شریک بدانیم یادآور شد: دیدگاه ما این است که باید همه مردم در توسعه استان کهکیلویه و بویراحمد مشارکت داشته باشند باید هم افزایی میان مسئولان و مردم بیش از گذشته صورت گیرد چرا که مردم رکن اصلی پیشرفت و توسعه هستند و نباید آنها را نادیده گرفت.

وی به یکی از مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص کارسازی نیرو اشاره کرد و گفت: هر چه هم در زمینه علم و فناوری رشد داشته باشیم اما وقتی در توسعه نیروی انسانی مشکل وجود داشته باشد به اهداف خود نخواهیم رسید بنابراین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو دستگی و عدم کادرسازی 2 مانع بزرگ توسعه کهگیلویه و بویراحمد

دو دستگی و عدم کادرسازی 2 مانع بزرگ توسعه کهگیلویه و بویراحمد