مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 14:112023-08-24حوادث

سرشبکه قاچاق سوخت در هرمزگان نقره داغ شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، بهادر اسماعیلی، فرمانده مرزبانی هرمزگان امروز اظهار کرد: پیرو خبر دستگیری یک سرباند و سرشبکه قاچاق سوخت در استان هرمزگان توسط مرزبانان اطلاعاتی این فرماندهی با هماهنگی دستگاه قضایی، شناسایی اموال و دارایی های این سرباند قاچاق که اقدام به کسب درآمد از راه قاچاق و تحصیل مال از راه نامشروع کرده بود، در دستور کار مرزبانان اطلاعاتی این فرماندهی قرار گرفت.

مرزبانان با اشرافیت و اقدامات اطلاعاتی، با هماهنگی مقام قضایی و دادستان مرکز استان، کلیه دارایی های این سرشبکه قاچاق را شناسایی و تحت رصد اطلاعاتی خود قرار دادند.

به گفته سردار اسماعیلی باتوجه به گردش میلیاردی حساب های این قاچاقچی، در بررسی از حساب های بانکی این سرباند قاچاق، بیش از یک هزار و 750 میلیارد ریال گردش مالی در طول یکسال اخیر داشته که در حساب های اقوام درجه یک خود پس انداز می کرد.

بر این اساس مرزبانی موفق شده تا با توجه به شناسایی سایر اموال این سرباند،تعداد 13 دستگاه خودروی متعلق به سرباند، شناسایی و در سیستم نقل انتقالات راهور به صورت سیستمی توقیف و 2 دستگاه ساختمان مسکونی از وی در بندرعباس و یک واحد لوکس در تهران شناسایی و کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرشبکه قاچاق سوخت در هرمزگان نقره داغ شد

سرشبکه قاچاق سوخت در هرمزگان نقره داغ شد