مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 09:402023-08-23سياسي

افتتاح 170 پروژه شهرداری قم به مناسبت هفته دولت


شهردار قم از اجرای برنامه های مختلف به مناسبت هفته دولت در قم خبرداد و گفت: 50 هزار میلیارد ریال پروژه شهرداری قم در هفته دولت افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدمرتضی سقاییان نژاد در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که روز گذشته با حضور فرماندار قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت برگزاری پرشور انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شهرداری هر چه در توان داشته باشد، برای برگزاری پرشور انتخابات به کار می گیرد.

وی با اشاره به افتتاح 50 هزار میلیارد ریال پروژه شهرداری قم در هفته دولت، افزود: 170 پروژه در حوزه های مختلف عمرانی، خدماتی، زیست محیطی، فرهنگی و … به نشاط اجتماعی و رضایتمندی مردم کمک می کند.

شهردار قم با تأکید بر اهمیت پرهیز از حواشی در آستانه برگزاری انتخابات اضافه کرد: هیچ گاه اجازه نخواهیم داد برخی حواشی مانع از خدمت رسانی شایسته به مردم قم شود.

وی با اشاره به اینکه ارتقای خدمت رسانی عمومی یکی از ضرورت های ایام پیش رو است، گفت: توجه به بهبود وضعیت آسفالت معابر یکی از عوامل رضایتمندی مردم است؛ از طرفی نظم و کیفیت حمل ونقل عمومی و تکریم ارباب رجوع در شهرداری قم از جمله موضوعاتی است که همواره باید نسبت به آن اهتمام داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 170 پروژه شهرداری قم به مناسبت هفته دولت

افتتاح 170 پروژه شهرداری قم به مناسبت هفته دولت