مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 16:152023-09-12اقتصادي

40 کیلومتر از پروژه های بزرگراهی شهرستان پارس آباد به بهره برداری می رسد


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در صورت تامین و تخصیص اعتبار، 40 کیلومتر از پروژه های بزرگراهی شهرستان پارس آباد زیر بار ترافیک می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محبوب حیدری بعدازظهر امروز در بازدید از پروژه های بزرگراهی شمال استان اردبیل اظهار کرد: از 40 کیلومتر در دست احداث پروژه بزرگراهی سه راهی سربند به سه راهی مشگین شهر، با تامین منابع مالی و پرداخت مطالبات پیمانکار، 20 کیلومتر امسال تکمیل و افتتاح می شود.

  وی گفت: از20 کیلومتر محور پارس آباد به سربند 10 کیلومتر باقی مانده و امیدواریم هرچه سریعتر این محور نیز امسال به نقطه پایانی برسد.

  مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیاز به 4 هزار میلیارد ریال تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه های احداث باند دوم محور سربند به پارس آباد و 20 کیلومتر سربند به سه راهی مشگین شهر اشاره کرد و افزود: 2 هزار میلیارد ریال مطالبات ثبت شده پیمانکاران احداث باند دوم بزرگراهی محور سربند - پارس آباد و سه راهی سربند به سه راهی مشگین شهر است که در صورت تامین منابع مالی و پرداخت آن می توانیم به تعهدات خود عمل کنیم.

حیدری بیان کرد: محورهای فوق از جمله پروژه های مهم اداره کل راه و شهرسازی است که با تلاش پیمانکاران در مراحل اجرایی و تکمیلی قرار گرفته و انتظار می رود با تزریق اعتبارات به موقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 کیلومتر از پروژه های بزرگراهی شهرستان پارس آباد به بهره برداری می رسد

40 کیلومتر از پروژه های بزرگراهی شهرستان پارس آباد به بهره برداری می رسد