مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-21سياسي

ثمره دفاع مقدس را می توان در مرزهای کشور دید


مرزبانان ادامه دهنده راه رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند و با نثار جان خود از کیان ایران اسلامی پاسداری می کنند.

-  فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مرزبانان ادامه دهنده راه رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند و با نثار جان خود از کیان ایران اسلامی پاسداری می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار احمدعلی گودرزی با اشاره به ارزش های گران بها و بی بدیل دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از درخشان ترین صحنه های نقش آفرینی ملت مسلمان ایران است و هنوز ناگفته های بسیاری دارد که لازم است بیان شود تا نسل های آینده با ایثار و فداکاری ملت ایران و رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

وی افزود: حفظ ارزش های دوران دفاع مقدس ما را در حفظ و تداوم انقلاب یاری خواهد کرد و یقینا این چنین است که در جنگ تحمیلی ناظر مجاهدت ها، تلاش و پیکار مخلصانه فرماندهان و رزمندگان بودیم؛ به عنوان کسی که پا به پای رزمندگان دفاع مقدس بودم، ناگفته هایی از آن دوران هم هنوز وجود دارد که شایسته است در رمان ها، فیلم ها و .

بیشتر به آن پرداخته شود.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور تصریح کرد: در بُعد معنوی، آنچه من می توانم بگویم این است که جنگ 8 ساله دفاع مقدس، جنگ بین ایمان و کفر بود و در صحنه های نبرد هر گاه بعد معنوی، ارتباط با خدا، اخلاص، بی توجهی به امکانات دنیوی و در یک کلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثمره دفاع مقدس را می توان در مرزهای کشور دید

ثمره دفاع مقدس را می توان در مرزهای کشور دید