مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 14:352023-08-27اقتصادي

افتتاح 33 طرح عمرانی، فرهنگی و زیرساختی در شهرستان هرند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: برای اجرای 33 طرح عمرانی، فرهنگی و زیرساختی در شهرستان هرند 40 میلیارد تومان هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از هرند، همزمان با بزرگداشت هفته دولت 33 طرح عمرانی، فرهنگی و زیرساختی در شهرستان هرند به بهره برداری رسید.

امیر رضا نقش، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در آیین بهره برداری از این طرح ها اظهارداشت: برای اجرای 33 طرح عمرانی، فرهنگی و زیرساختی در شهرستان هرند 40 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی زیرسازی و جدول گذاری و آسفالت دو بلوار در شهر هرند، ایمن سازی محورهای مواصلاتی شهرستان شامل خط کشی، حفاظ و نصب تابلو علائم راهنمایی و رانندگی، بوستان و زمین چمن مصنوعی روستای قمشان، اجرای شبکه آبیاری روستای شاتور را از جمله طرح هایی اعلام کرد که امروز به بهره برداری رسید.

نقش افزود: همچنین در مراسمی کلنگ شروع ساخت 6 طرح در شهرستان هرند به زمین زده شد که برای  تکمیل و بهره برداری از این طرح ها 12 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان طرح هایی را که کلنگ آغاز ساخت آن ها به زمین زده شد را  زمین چمن مصنوعی روستای شاتور، مخزن 750 متر مکعبی روستای پاجیک آباد، طرح توسعه دیوار ساحلی رودخانه حریم شهر اژیه، طرح توسعه جدول گذاری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 33 طرح عمرانی، فرهنگی و زیرساختی در شهرستان هرند

افتتاح 33 طرح عمرانی، فرهنگی و زیرساختی در شهرستان هرند