مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:112023-08-29اقتصادي

افزایش 20 درصدی آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در البرز


علی چهارمحالی، مدیر کل زندان های استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: از ابتدای سالجاری تا پایان مردادماه با تلاش و پیگیری های ستاد دیه و خیرین استان، 205 زندانی بدهکار مالی و جرایم غیر عمد از زندان های استان البرز آزاد شده اند.

چهارمحالی اظهار کرد: زندانیان آزاد شده شامل 192 مرد و 6 خانم با بدهی بالغ بر 3هزار میلیارد و 355 میلیون ریال بوده که از طریق کمک های بلاعوض ستاد دیه، پذیرش اعسار، کمک خیرین، آورده زندانیان، ارایه تسهیلات کم بهره و تخفیف شکات از زندان آزاد شده اند.

    مدیر کل زندان های استان البرز ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت و کمک های انسان دوستانه خیرین افزود: پرونده محکومان مالی به نحوی است تا بدهی پرداخت نشود امکان آزادی میسر نمی شود، لذا در صورتی که خیرین و نهاد های مرتبط در این خصوص وارد گود نشوند امکان دارد یک محکوم سالیان زیادی را در زندان سپری کند.

  چهارمحالی خاطر نشان کرد: دعوت از شکات و اخذ تخفیف از آنان و اصلاح ذات البین یکی از وظایف ستاد دیه و مددکاران زندان هاست و بیش از 10 درصد کل بدهی را شامل می شود که از ابتدای سالجاری تا کنون؛ شکات حدود 390 میلیارد ریال از حق خود گذشت کرده اند تا محکومان مالی بتوانند به کانون گرم خانواده بازگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در البرز

افزایش 20 درصدی آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در البرز