مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 20:452023-09-15بين الملل

افشاگری رهبر مافیای ترکیه علیه اردوغان


آیهان بورا کاپلان رهبر یک سازمان تبهکار و مافیایی ترکیه که هفته گذشته هنگام تلاش برای فرار به آلمان در فرودگاه آنکارا بازداشت شد فاش ساخته که با افسران اداره پلیس آنکارا همکاری داشته است.

- آیهان بورا کاپلان رهبر یک سازمان تبهکار و مافیایی ترکیه که هفته گذشته هنگام تلاش برای فرار به آلمان در فرودگاه آنکارا بازداشت شد فاش ساخته که با افسران اداره پلیس آنکارا همکاری داشته است.

شبکه تحقیقاتی و رصدکننده سوئدی نوردیک مانیتور در گزارشی فاش می سازد که در جریان حمله به منازل اعضای جنبش گولن طرفداران دولت ترکیه اشیاء قیمتی و پول های نقد را به سرقت برده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرارو به نقل از نوردیک مانیتور؛ این شبکه تحقیقاتی می افزاید: کاپلان در جریان بازجویی نزد پلیس اشاره کرده که آنان خانه های منتقدان اردوغان را غارت کردند که ارزش آن بیش از 100 میلیون دلار بود.

بر اساس گزارش های منتشر شده در رسانه های ترکیه گفته می شود که پلیس آدرس افرادی را که به خارج از کشور فرار کرده بودند به کاپلان ارائه کرده و سرقت از این خانه ها را تسهیل کرده است.

هم چنین اشاره شده که در میان اموال غارت شده آپارتمانی در غرب آنکارا واقع شده بود که بزرگترین سرقت صورت گرفته از آنجا بوده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری رهبر مافیای ترکیه علیه اردوغان

افشاگری رهبر مافیای ترکیه علیه اردوغان