مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:052023-08-27اقتصادي

بهره برداری و عملیات اجرایی 24پروژه عمرانی واقتصادی در نمین


همزمان با هفته دولت و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل، آیین آغاز بهره برداری و عملیات اجرایی همزمان 24 پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان نمین با اعتبار نزدیک به 840 میلیارد تومان و اشتغال زایی 93 نفری برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل همزمان با هفته دولت و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل، آیین آغاز بهره برداری و عملیات اجرایی همزمان 24 پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان نمین با اعتبار نزدیک به 840 میلیارد تومان و اشتغال زایی 93 نفری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سومین روز از هفته دولت، آیین آغاز بهره برداری و عملیات اجرایی همزمان 24 پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان نمین با اعتبار نزدیک به 840 میلیارد تومان و اشتغال زایی 93 نفری، با حضور رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل برگزار شد.

واحد تولید خوراک دام و طیور امیران با 55 میلیارد تومان سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال برای 15 نفر در شهرک صنعتی شماره 2،از جمله پروژه های اقتصادی بود که به بهره برداری رسید.

همچنین ورودی جدید شهر نمین با هزینه کرد 25 میلیارد تومان از جمله پروژه های عمرانی بود که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس، رضا قاسمیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری و عملیات اجرایی 24پروژه عمرانی واقتصادی در نمین

بهره برداری و عملیات اجرایی 24پروژه عمرانی واقتصادی در نمین