مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 11:352023-09-03سياسي

معاونت حقوقی اجرای قانون اساسی را پیگیری می کند


در دولت سیزدهم برای نخستین بار در طول تاریخ انقلاب، هیئت اجرای قانون اساسی با ریاست رییس جمهور تشکیل شده است که اجرای قانون اساسی را پیگیری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محمد دهقان با حضور در برنامه صف اول شنبه شب 11 شهریور شبکه خبر، عملکرد معاونت حقوقی ریاست جمهوری در یک سال گذشته را تشریح کرد.

متن کامل این برنامه به شرح زیر است: مقدمه مجری: امشب صف اول میزبان معاون محترم حقوقی رییس جمهور آقای دکتر دهقان هستیم و قرار است که درباره وظایف این معاونت و همین طور درباره مسائل حقوقی که در سطح کلان دولت دنبال می شود از آقای دهقان بپرسیم.

سوال: آقای دکتر درباره تشکیل هیئت پیگیری اجرای قانون اساسی بفرمایید که تشکیل جلسه ای داد حدود یک ماه پیش با حضور آقای رییس جمهور بفرمایید که این هیئت ماجرایش چی است و هیئت تازه ای است یا این که قبلاً هم بوده؟ دهقان: یکی از وظایف معاونت حقوقی رییس جمهوری بحث پیگیری اجرای قانون اساسی است در گذشته هم البته این موضوع عنوانش وجود داشته و اقداماتی صورت می گرفته، اما در این دولت برای اولین بار در طول تاریخ انقلاب هیئت اجرای قانون اساسی با ریاست رییس جمهور تشکیل شده در گذشته ها در دولت های قبلی بعضی از دولت ها هیئت نظارت بر اجرای قانون اساسی وجود داشت که البته دچار اختلافاتی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاونت حقوقی اجرای قانون اساسی را پیگیری می کند

معاونت حقوقی اجرای قانون اساسی را پیگیری می کند