مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 17:302023-09-19سياسي

گفتمان انقلاب اسلامی در بخش های مختلف تعلیمی و تربیتی ترویج شود


رواج گفتمان انقلاب اسلامی در بخش های مختلف تعلیمی و تربیتی با محوریت ائمه جمعه و علما، حوزه علمیه، نخبگان و افراد باتجربه و بازنشستگان از جمله انتظارات از مجموعه آموزش و پرورش است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: رواج گفتمان انقلاب اسلامی در بخش های مختلف تعلیمی و تربیتی با محوریت ائمه جمعه و علما، حوزه علمیه، نخبگان و افراد باتجربه و بازنشستگان از جمله انتظارات از مجموعه آموزش و پرورش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامعلی حیدری 28 شهریورماه در نشست شورای آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری با اشاره به انتظارات از آموزش و پرورش در آستانه بازگشایی مدارس و اجرای پروژه مهر که در طول سال نیز باید تداوم داشته باشد، اظهار کرد: نکته نخست آنکه برنامه ریزی مدون و قوی جهت بازگشایی مطلوب و خاطره انگیز مدارس در دستور کار قرار گیرد؛ دشمن تلاش کرد که آغاز سال تحصیلی در سال گذشته را تلخ کند و سال های پیش از آن نیز شیوع کرونا باعث تلخی بازگشایی مدارس شد لذا امسال انتظار داریم بازگشایی مدارس خاطره انگیزی هم برای دانش آموزان و نونهالان و هم اولیا و معلمان و کارکنان رقم بخورد.

وی با بیان اینکه آماده سازی محیط داخل و خارج مدارس نیز باید مدنظر متولیان باشد، ادامه داد: مسئولان و دست اندرکاران باید با در میدان بودن و با همکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان انقلاب اسلامی در بخش های مختلف تعلیمی و تربیتی ترویج شود

گفتمان انقلاب اسلامی در بخش های مختلف تعلیمی و تربیتی ترویج شود